از ايرپاد۲ بيشتر بدانيد

۲۶ بازديد

AirPods 2 اپل داراي يك كيف شارژ بي سيم اختياري است كه امكان شارژ بي سيم مبتني بر Qi را فراهم مي كند.  AirPods به روز شده را مي توانيد بدون كيف شارژ با قيمت 159 دلار ، با كيف شارژ با قيمت 199 دلار دريافت كنيد يا مي توانيد فقط كيف شارژ AirPod هاي موجود خود را با 79 دلار بخريد.

 

 در AirPods هيچ تغييري در طراحي ايجاد نشده است ، بنابراين به نظر مي رسد مانند EarPod هاي استاندارد اپل اما بدون سيم باشد.  AirPodها كاملاً بدون سيم هستند و فقط در رنگ سفيد و گزينه هاي رنگ ديگري در دسترس نيستند.

 

 AirPods در هنگام گوش دادن به موسيقي حداكثر پنج ساعت دوام باتري را ارائه مي دهد و كيس 24 ساعت عمر باتري اضافي را فراهم مي كند.  AirPod هاي جديد با تراشه H1 كارايي بيشتري دارند و زمان مكالمه از دو ساعت به سه ساعت افزايش يافته است.

 

 وقتي كيس فانتزي ايرپاد را باز مي كنيد ، AirPod هاي داخل آن به طور خودكار به دستگاه شما متصل مي شوند و با استفاده از سنسورهاي داخلي و يك شتاب سنج ، AirPods مي تواند تشخيص دهد چه زماني آنها را در گوش خود قرار مي دهيد يا بيرون مي آوريد ، صدا را مطابق با آن پخش و مكث مي كنيد.

 

 ميكروفونهاي در حال تغيير پرتو تماس هاي واضح و واضح را امكان پذير مي كنند و در صورت تمايل به استفاده از ويژگي Hey Siri ، حركات ضربه براي تعويض آهنگ ، تغيير ميزان صدا و فعال سازي Siri تعبيه شده است.  هنگام صحبت براي جلوگيري از صداي محيط ، يك شتاب سنج صوتي جداگانه به آن ضربه مي زند.

 

اگر مي خواهيد گوش خود را براي گوش دادن به محيط اطراف گوش دهيد ، بعد از دانلود موزيك در آيفون مي توانيد همزمان از هر دو AirPod استفاده كنيد يا اپل AirPods را براي ارائه صداي AAC با كيفيت بالا طراحي كرد كه از همه آهنگ ها گرفته تا پادكست ها عالي به نظر مي رسد.

 

تازه سازي نسل دوم AirPods فاقد برخي از ويژگي هاي شايعه شده است ، از جمله رنگ جديد ، اما تراشه H1 براي بهبود اتصال و زمان تعويض دستگاه ، ساعت اضافي زمان مكالمه ، قابليت "Hey Siri" و شارژ بي سيم  مورد را به روز كنيد.

 

 با راه اندازي AirPods نسل دوم ، اپل AirPod هاي نسل اول را متوقف كرد.  از اكتبر 2019 ، اپل AirPods 2 را نيز در كنار AirPods Pro ، نسخه 249 دلاري رده بالاتر AirPods با لغو Active Noise و طراحي جديد با نوك گوش سيليكوني به فروش مي رساند.

 

اپل گهگاه به روزرساني سيستم عامل را براي AirPods منتشر مي كند و نسخه ميان افزار 3A283 است كه در ماه سپتامبر براي افزودن پشتيباني از تعويض خودكار دستگاه معرفي شد. هنگام خريد كيس ايرپاد به كيفيت آن توجه كنيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.